Regulamin Gabinetu Psiej Urody VADeRA

  1. Bez-nazwy-2Umawiając wizytę w Gabinecie VADeRA, Klient akceptuje warunki niniejszego Regulaminu.
  2. Terminy wizyt można umawiać telefonicznie lub osobiście.
  3. W przypadku rezygnacji, zmiany terminu czy godziny Klient powinien poinformować VADeRĘ o zaistniałym fakcie (telefonicznie lub SMS-owo)
  4. Obowiązkiem Klienta jest punktualne (!) przyprowadzenie psa do Gabinetu na umówioną porę. Ta zasada jest o tyle ważna, iż łączy się ona z usprawnieniem pracy w naszym salonie i dbałością o komfort zwierząt. Łamanie jej powoduje, że pieski narażone są na stres a plan pracy zostaje zaburzony i tracą na tym pozostali Klienci.
  5. Obsługiwane są tylko z psy aktualnym szczepieniem przeciwko wściekliźnie. Na życzenie Gabinetu VADeRA, Klient jest zobowiązany pokazać aktualną książeczkę zdrowia zwierzęcia.
  6. Przed wizytą pies powinien być wyprowadzony na spacer. Ważne, aby nie karmić psa na krótko przed przybyciem na umówioną wizytę.
  7. Gabinet VADeRA gwarantuje najwyższą, jakość w pielęgnacji psów. Psy nie są odurzane ani usypiane. Obsługa zwierząt odbywa się zgodnie z ich behawiorem, tzn. bez przemocy i w przyjaznych warunkach.
  8. Pracujemy wyłącznie na profesjonalnych narzędziach i środkach pielęgnacyjnych. Stół groomerski oraz sprzęt są dokładnie czyszczone i dezynfekowane przed kolejnym użyciem.
  9. Bez nazwy-1Świadczymy zarówno kompleksowe usługi pielęgnacyjne (kąpiel, strzyżenie, korekta pazurów, czyszczenie i udrażnianie uszu) jak również strzyżenie bez kąpieli. W tym drugim przypadku Właściciel zobowiązany jest do kąpieli i dokładnego wyczesania szaty najpóźniej na 1 dzień przed umówioną wizytą Gabinet VADeRA zastrzega sobie prawo do nie przyjęcia pieska, jeśli wedle oceny warunki te nie zostały spełnione lub w miarę możliwości kąpiel i czesanie zostanie przeprowadzone w Gabinecie.
  10. Obowiązkiem Właściciela podczas umawiania wizyty jest poinformowanie o złym stanie szaty psa tj. kołtunach lub filcu, co pozwoli zarezerwować odpowiednio większą ilość czasu. W przypadku braku takiej informacji, gdy zarezerwowany czas okaże się zbyt krótki na przeprowadzenie pielęgnacji VADeRA zastrzega sobie możliwość do okrojonego zakresu pielęgnacji wg. własnego uznania w obrębie przeznaczonego czasu.
  11. Koszt wizyty psa jest określony po odbyciu pielęgnacji i zależy od: rasy psa, wyboru fryzury, zachowania, stanu szaty (ewentualnego zakołtunienia lub sfilcowania szaty) i częstotliwości korzystania z usług pielęgnacyjnych
  12. Obowiązkiem Właściciela jest poinformowanie podczas rezerwacji wizyty o niespokojnym lub agresywnym zachowaniu psa. W przypadku agresywnego zachowania pies musi być zabezpieczony kagańcem, najlepiej własnym. Zachowanie psa może wpłynąć na końcowy koszt usługi
  13. Zwierzęta w podeszłym wieku i ze słabym stanem zdrowia obsługiwane są wyłącznie na pełną odpowiedzialność Właściciela, po uprzednim podpisaniu przez niego specjalnego oświadczenia.
  14. Insekty znalezione na ciele zwierzęcia usuwane są obligatoryjnie na koszt Właściciela, bez wcześniejszych ustaleń
  15. Bez-nazwy-16Istnieje możliwość by Klient został w salonie podczas pielęgnacji. Jednak ze względu na zdecydowanie trudniejsze warunki pracy (w większości przypadków pies nie chce współpracować z groomerem, szuka kontaktu z właścicielem), VADeRA nie bierze odpowiedzialności za efekt pielęgnacji ani zdrowie psa. Jeśli obecność Właściciela będzie uniemożliwiała kontynuowanie pracy, zostanie on poproszony o opuszczenie Gabinetu, lub wizyta zostanie przerwana.